Joyce - Australië en Nieuw-Zeeland 2015/2016

Eerste weekend Sydney

Fun!

Reacties

Reacties

Marlis

Mooie fotos

Oma

Lieve joyce ik vindt het heel erg leuk dat ik zo al je verhalen kan volgen en de foto s kan kijken .ik ben erg blij dat ik zo toch contact met je heb. Dat doet me erg goed. Ik wordt er steeds handiger in. Heel veel kusjes oma en vooral genieten !

debby

Hoi Joyce,

Super leuke foto's!!!

Ben je al helemaal gewend aan het tijds verschil?
Echt super leuk dat wij je op deze manier kunnen volgen.

Geniet er maar lekker van.

Veel liefs
Marco,Debby en Jordy

Cora

Hey Joce,super leuk om je reis te volgen,je ouders hadden me erover verteld dat ze hier opviste waren????En laten zien....dus zit nu stukje voor beetje op jou site te snuffelen????????moet zeggen dat ik enorm leuk vind en ik zie dat je een van mijn honden daar op een schilderij bent tegen gekomen...de Weimaraner ....en ijs lusten ze ook allebei hoor????????
Nou ik zeg, geniet zoveel mogelijk van je reis,ik had wel met je mee gewild......ik volg je????Veel liefs van ons,Cora Xxx

Anja

Toch een beetje "dusty" gevoel?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active